Teleporada

Co to jest teleporada?

Teleporada zgodnie z obowiązującym prawem jest świadczeniem leczniczym. Lekarz w czasie kontaktu telefonicznego z Pacjentem przeprowadza wywiad na podstawie którego, podejmuje decyzje dotyczące kolejnych kroków leczenia.

 

Zakres teleporady.

Doktor podczas telekonsultacji może wystawić e-receptę, e-skierowanie, e- zwolnienie i zlecić wizytę bezpośrednio w siedzibie przychodni. W uzasadnionych przypadkach może również przekierować Pacjenta do poradni specjalistycznej lub do szpitala.

 

Kto jest uprawniony do korzystania z teleporad w Grupie Medycznej Vertimed+?

Pacjenci, którzy chcą w ramach Narodowego Funduszu Zdrowia odbyć telekonsultację zobowiązani są posiadać aktywną deklaracje wyboru lekarza pierwszego kontaktu, pielęgniarki środowiskowej, a w przypadku kobiet również położnej.

Usługa jest również dostępna odpłatnie.

 

Procedura zapisu/zgłoszenia Pacjenta do przeprowadzenia teleporady:

Zapisy odbywają się tak jak przy wyrażeniu chęci skorzystania z wizyty standardowej.

Telefonicznie 603 804 702,  48 22 405 63 75,

 

online recepcja@vertimed.pl lub przez  Portal Pacjenta

 

!!Pamiętaj!! Aby poprawnie dokonać rejestracji podaj swoje imię i nazwisko, pesel, adres oraz numer telefonu.

 

Czas realizacji teleporady:

Nasz personel medyczny skontaktuje się z Pacjentem do 24h od czasu poprawnie złożonej dyspozycji rejestracji.

close
Potrzebujesz więcej
informacji?
Oddzwonię do Ciebie!


* Twój numer telefonu nie będzie wykorzystany w celach marketingowych
lub przekazany dalej. Wyłącznie oddzwaniamy na podany numer telefonu.
Zostaw numer
oddzwonimy!
Rejestracja
Wyślij zapytanie
na interesujący Cię temat...

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Vertimed, Bronikowskiego 55, 02-796 Warszawa w celach marketingowych oraz dla prawidłowej realizacji usługi "umów wizytę".