13Mar, 2021

Drogi Pacjencie,

zapoznaj się ze zmianami w standardzie organizacji teleporad.

Od przyszłego poniedziałku Realizacja świadczeń POZ musi mieć charakter bezpośredni w następujących przypadkach:

  • w przypadku gdy pacjent albo jego opiekun ustawowy nie wyraził zgody na realizację świadczenia w formie teleporadyz wyłączeniem świadczeń związanych  wydaniem zaświadczenia oraz  z wystawieniem recepty w ramach kontynuacji leczenia oraz wystawieniem zlecenie na zaopatrzenie w wyroby medyczne jako kontynuację, jeżeli jest to uzasadnione stanem zdrowia pacjenta odzwierciedlonym w dokumentacji medycznej
  • podczas pierwszej wizyty realizowanej przez lekarza, pielęgniarkę lub położną POZwskazanych w deklaracji wyboru
  • w związku z chorobą przewlekłą, w przebiegu której doszło do pogorszenia lub zmiany objawów
  • w związku z podejrzeniem choroby nowotworowej
  • w przypadku realizacji świadczeń na rzecz dzieci do 6. roku życia poza poradami kontrolnymi w trakcie leczenia, ustalonego w wyniku osobistego badania pacjenta, których udzielenie jest możliwe bez badania fizykalnego

Wejdź w Strefa pacjenta – Vertimed złóż deklaracje i zostań naszym Pacjentem.

Więcej informacji:

Telefon: 603 804 701, 22 405 63 75

Mail: recepcja@vertimed.pl

close
Potrzebujesz więcej
informacji?
Oddzwonię do Ciebie!


* Twój numer telefonu nie będzie wykorzystany w celach marketingowych
lub przekazany dalej. Wyłącznie oddzwaniamy na podany numer telefonu.
Zostaw numer
oddzwonimy!
Rejestracja
Wyślij zapytanie
na interesujący Cię temat...

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Vertimed, Bronikowskiego 55, 02-796 Warszawa w celach marketingowych oraz dla prawidłowej realizacji usługi "umów wizytę".